کفیر و کامبوچا

دستورالعمل تهیه کفیر و کامبوجا

کفیر و کامبوچا

دستورالعمل تهیه کفیر و کامبوجا

  • ۰
  • ۰

کومبوچا یک غذای تخمیر شده است ، درست مثل ماست کشت شده ، پنیر ، کفیر ، کیمچی و ترشی کلم. به طور سنتی یک نوشیدنی گازدار با میکروارگانیسم های زنده ، کومبوچا با دم کردن قند ، چای سیاه یا سبز ، مایع از یک دسته قبلی و Scoby ، کوتاه برای فرهنگ همزیستی باکتری ها و مخمر درست می شود (اگرچه نام مستعار آن "مادر ، "از آنجا که در طی تخمیر تولید مثل می کند).

"چای جاودانگی" از آغاز گزارش آن در چین بیش از 2000 سال پیش ، مسیری طولانی را طی کرده است. به گفته نیلسن ، این صنعت در ایالات متحده به صنعتی 475 میلیون دلاری تبدیل شده است که در چهار سال گذشته تقریباً چهار برابر شده است. همانطور که شناخته شده است ، "Booch" در فروشگاه های بزرگ ، قهوه خانه ها و محل های کار جریان دارد. و در میله ها به شکل دودتر ، با الکل به اندازه کافی برای رقابت با I.P.A.

گفته می شود کومبوچا چه کاری انجام دهد؟
نوشیدنی ها به عنوان بهبود هضم و دیابت ، تقویت سیستم ایمنی بدن ، کاهش فشار خون و سم زدایی تبلیغ می شوند. طرفداران همچنین ادعا می کنند که کومبوچ به روماتیسم ، نقرس ، بواسیر ، عصبی بودن و عملکرد کبد کمک می کند و با سرطان مبارزه می کند.

 


هوارد تلفورد ، رئیس تحقیقات نوشیدنی های غیر الکلی برای Euromonitor International ، یک ارائه دهنده تحقیقات بازار جهانی ، گفت: "من فکر می کنم یک هاله سلامتی در اطراف کامبوچا وجود دارد." این نوشیدنی که به عنوان "پروبیوتیک" تبلیغ می شود ، علاقه به میکروبیوم و چگونگی تأثیر رژیم های غذایی بر جوامع میکروبی روده و حتی احساسات ما را کاهش می دهد. برخی تصور می کنند که خوردن غذاهای غنی از پروبیوتیک باعث افزایش باکتری های "خوب" و متعادل سازی "بد" می شود.

 

آیا کومبوچا کاری انجام می دهد؟


فقط برگهای چای می توانند بگویند. بر اساس بررسی ادبیات موجود منتشر شده در مجله Annals of Epidemiology ، فقط یک مطالعه به بررسی فواید سلامتی در انسان پرداخت. قابل ذکر است ، 24 بزرگسال مبتلا به دیابت غیر انسولین به مدت سه ماه کومبوخا مصرف کردند و گزارش شده است که سطح قند خون آنها در محدوده طبیعی تثبیت شده است. اما این مطالعه کنترل نشده و تصادفی نبود و نویسندگان این بررسی خاطر نشان کردند که بسیاری از ادعاهای کومبوچا - مانند مزایای مربوط به روماتیسم ، نقرس ، بواسیر و عصبی بودن - براساس یافته های حکایتی و تایید نشده است.

تحقیقات سلولی یا حیوانی نشان می دهد که چای ممکن است دارای خواص ضد التهابی و ضد میکروبی باشد. مانند شکلات تلخ و روغن زیتون ، چای خود سرشار از پلی فنول یا آنتی اکسیدان است. رهاف آل بوچی ، سخنگوی آکادمی تغذیه و رژیم غذایی گفت: "آنتی اکسیدان هایی که خود به خود از چای می آیند فواید زیادی برای سلامتی دارند."

اما کومبوچا بر خلاف محصولات شیر ​​تخمیر شده ، مانند ماست نیست ، که مدتهاست به عنوان مزایایی برای هضم و سلامت کلی مورد توجه قرار گرفته است. باکتری موجود در کومبوچا تأیید نشده است که پروبیوتیک هستند. Franck Carbonero ، دانشمند میکروبیوم در دانشگاه ایالتی واشنگتن- Spokane ، در مورد مزایای سلامتی گفت: "ما نمی دانیم که آیا کاری انجام می شود یا نه." برخی از مارک های کومبوچا پروبیوتیک را به چای خود اضافه می کنند.

آیا کومبوچا الکل دارد؟


بله ، همه نوشیدنی های کومبوچا حاوی مقداری اتانول هستند. این از نوشیدنی هایی که مقدار کمی دارند به آنهایی که با یک لگد درست می شوند متفاوت است: به گفته نیلسن ، فروش کامبوچای سخت در سال گذشته 247 درصد افزایش یافته است. (کومبوچا سخت لزوماً به معنای افزودن مشروبات الکلی نیست ؛ تولیدکنندگان عمداً چای را تخمیر می کنند تا میزان الکل را افزایش دهند. آقای تلفورد ، که صنعت را پوشش می دهد ، توضیح داد: "تمام مارک های خرده فروشی سخت کومبوچا که من از تولید آنها آگاه ترم" "کومبوچا از طریق یک دوره تخمیر طولانی تر که از قند بیشتری استفاده می کند.")

بیشتر کومبوچا به صورت غیرالکلی به بازار عرضه می شود. این بدان معنی است که تحت آستانه 0.5 درصد الکل فدرال (A.B.V.) قرار دارد. هر چیز دیگری به عنوان یک نوشیدنی الکلی نظیر آبجو یا شراب تنظیم می شود. به دلیل تخمیر یا نحوه ذخیره سازی محصولات ، میزان الکل حتی پس از برخورد به قفسه ها نیز می تواند افزایش یابد.

بیل موزس ، بنیانگذار KeVita ، یک شرکت کومبوچا PepsiCo Inc که در سال 2016 خریداری شد ، گفت: "بسیاری از شکایات مصرف کنندگان وجود داشته است." مصرف کنندگان ناخواسته چیزی را خریداری کرده اند که به عنوان یک "کومبوچای غیرالکلی" نشان داده می شود که دارای قند کمی است ، اما هنگامی که آن را مصرف کردند پیدا شد آقای موسی اکنون رئیس Flying Embers ، تولید کننده کومبوچای سخت است.

  • ۹۹/۰۹/۱۳
  • kefir grins

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی